Facebook ve tuvalet arasında bu kadar sıkı bir ilişki olabileceği hiç aklınıza gelir miydi?
Teknoloji dünyasının evimizde girmediği yer kalmadı. Artık her odada teknoloji ile alaklı bir cihaz bulmak mümkün. Yapılan bir araştırmaya göreyse, artık tuvaletler bile, teknolojiden nasibini fazlasıyla almış durumda...
Eğer sizler de son zamanda tuvalette geçirilen sürenin arttığını düşünüyorsanız, çok da yanılmıyorsunuz demektir. "NM Incite" isimli bir firmanın yaptığı araştırmaya göre, Amerikalıların tuvalette geçirdikleri zaman giderek artıyor. Bunun en büyük sorumlusu, bir zamanların dergilerinin yerini alan akıllı telefon uygulamaları ve tabii ki ağırlıklı olarak Facebook ve Twitter gibi siteler / uygulamalar.
Raporun geneline bakacak olursak ortaya çıkan rakamlar bir hayli dikkat çekici. Amerika'da yaşayan 18 ile 24 yaş aralığındaki grubun yüzde 21'i, tuvalet için verdikleri arada kendilerini tamamen sosyal medyaya adıyorken, yaşı 25 ile 34 arasında değişen grubun yüzde 25'i benzeri bir davranış sergiliyor. 35 ile 44 yaş aralığına bakıldığındaysa bu rakamın yüzde 15 oranında düştüğü gözlemlenmiş durumda ki bu da sosyal medya bağımlılarının daha çok genç yaş grubundan olduğunu gösteriyor.
NM Incite'nin sosyal medya çözüm ortağı başkan yardımcısı Deirdre Bannon'a göre, sosyal medya hayatlarımızın bir parçası konumunda ve artık telefonlarımızı tuvalette bile elimizden bırakmadan yaşayamaz hale gelmiş durumdayız.
Teknoloji dünyasının evimizde girmediği yer kalmadı. Artık her odada teknoloji ile alaklı bir cihaz bulmak mümkün. Yapılan bir araştırmaya göreyse, artık tuvaletler bile, teknolojiden nasibini fazlasıyla almış durumda...
Eğer sizler de son zamanda tuvalette geçirilen sürenin arttığını düşünüyorsanız, çok da yanılmıyorsunuz demektir. "NM Incite" isimli bir firmanın yaptığı araştırmaya göre, Amerikalıların tuvalette geçirdikleri zaman giderek artıyor. Bunun en büyük sorumlusu, bir zamanların dergilerinin yerini alan akıllı telefon uygulamaları ve tabii ki ağırlıklı olarak Facebook ve Twitter gibi siteler / uygulamalar.
Raporun geneline bakacak olursak ortaya çıkan rakamlar bir hayli dikkat çekici. Amerika'da yaşayan 18 ile 24 yaş aralığındaki grubun yüzde 21'i, tuvalet için verdikleri arada kendilerini tamamen sosyal medyaya adıyorken, yaşı 25 ile 34 arasında değişen grubun yüzde 25'i benzeri bir davranış sergiliyor. 35 ile 44 yaş aralığına bakıldığındaysa bu rakamın yüzde 15 oranında düştüğü gözlemlenmiş durumda ki bu da sosyal medya bağımlılarının daha çok genç yaş grubundan olduğunu gösteriyor.
NM Incite'nin sosyal medya çözüm ortağı başkan yardımcısı Deirdre Bannon'a göre, sosyal medya hayatlarımızın bir parçası konumunda ve artık telefonlarımızı tuvalette bile elimizden bırakmadan yaşayamaz hale gelmiş durumdayız.
0 yorum:
Yorum Gönder